Everyone's got something to do...

Ahh, denna underbart fakeade dag. Alla har ju, som vanligt, någonting att göra på denna väldigt rosa dag. Det är inte många som gör någonting som har med kärlek att göra, men de gör någonting i alla fall.
Mini sitter såklart och pluggar. Hennes brist på socialt liv är någorlunda fascinerande. Jag undrar när hon kommer att fatta att hon inte kommer att klara sig i livet... Det blir nog väldigt intressant och jag tänker definitivt att vara där när det händer.
Vårt favorit par, D och L, ska göra något, men vad? De har ju som vanligt inte berättat för någon, men jag kommer nog att få reda på det någon gång... Om det skulle varit något annat par så skulle jag vetat att de... stannar inne... ;). Men nu är det inte det, så det skulle inte förvåna mig om dom sitter i L's rum och kollar på en film. Sängen förblir bäddad...
När det gäller M så är det bara tragiskt. Sitter ensam och äter choklad på Alla Hjärtans Dag... Hmm, hon kanske måste bli lite mer social. It's a hard world out there, in more ways than one...
Sen har vi ju lille B. Undrar om han kommer att komma ut med hans stora hemlighet till nästa Alla Hjärtans Dag. Då kan han ju faktiskt gå på double date med D och L. Då blir det ju helt normalt. B kommer med hans kille och L kommer med hennes tjej, åtminstone på insidan...
xoxo
Spegeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0