12 Februari

Bara två dagar kvar till Alla Hjärtans Dag och kärleken sprudlar i korridoren och färgar vardagen. Incesten på skolan är som vanligt i full gång. Det paret som varit flitigast med att göra deras relation synlig är förstaringarna D och L, som (kanske tyvärr) inte någon lyckats undgå se strulande utanför lektionssalarna, om nu eskimå-pann-kyssar kan räknas som strul. Deras förhållande som chockerade många, sårade andra och äcklade C(”jag trodde jag skulle spy”), har nu klarat snön och kylan i hela fem veckor och frågorna många ställer sig är; Var är ringen? Varför blev jag inte bjuden på bröloppet? Och när kommer barnen?  

En annan fråga är om deras förhållande ska ses som en vinst eller förlust. D har omedvetet förlorat sina närmsta vänner. Samtidigt som L försöker bli bästis med alla. Men alla får göra sina egna uppoffringar. But is Little D getting any… for his sacrifices?

xoxo
Spegeln


Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Hej hej! vad ska du hitta på ikväll??

2010-02-12 @ 18:07:22
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!



Vad fin blogg du har :) Tack för din kommentar i min blogg!

2010-02-12 @ 18:18:35
URL: http://jencecnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0